Conform Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare:
Art. 7 alin. 231 Informaţiile referitoare la principalele condiţii necesar a fi îndeplinite de solicitanţi, extrase din conţinutul autorizaţiei de construire şi al anexelor aferente, se fac publice în termen de maximum 30 de zile de la data emiterii autorizaţiei şi trebuie să includă în mod obligatoriu următoarele:
a) numărul autorizaţiei de construire şi data emiterii acesteia;
b) titlul/descrierea proiectului;
c) procentul de ocupare a terenului - P.O.T. şi coeficientul de utilizare a terenului - C.U.T.;
d) retragerile construcţiilor de la limitele de proprietate;
e) suprafeţele, construită la sol, construită pe fiecare nivel, construită desfăşurată;
f) regimul de înălţime, numărul de niveluri subterane şi supraterane pentru fiecare construcţie, şi înălţimile construcţiilor, la cornişă şi maximă pentru fiecare construcţie;
g) dacă a fost solicitat/obţinut avizul autorităţii competente în domeniul protejării patrimoniului cultural;
h) dacă a fost solicitat/obţinut avizul autorităţii competente în domeniul protejării mediului;
i) planul de situaţie; şi
j) planuri cu toate faţadele.
Art. 7 (232) Odată cu publicarea informaţiilor prevăzute la alin. (231) lit. a) -h) pe pagina de internet şi/sau prin afişare la sediul autorităţii publice emitente, aceasta va consemna şi publica şi data finalizării operaţiunilor de publicitate a conţinutului autorizaţiei de construire.
Art. 7 alin. 235 Fără a se modifica în niciun fel data ultimei operaţiuni de publicitate, stabilită conform alin. (234), la care conţinutul autorizaţiei de construire se consideră adus la cunoştinţa organismelor sociale interesate, acestea, precum şi restul publicului interesat pot solicita, spre studiu, informaţiile prevăzute la alin. (231), precum şi restul documentelor care au caracter public, potrivit prezentei legi, la sediul autorităţii publice emitente.”
Astfel, vă aducem la cunoștință că planul de situație, precum și toate fațadele aferente autorizațiilor de construire/desființare emise de către Primăria Sectorului 3, se vor pune la dispoziție în format electronic și/sau fizic, în urma unei solicitări înregistrată la registratură sau prin transmiterea pe e-mail la adresa - urbanism@primărie3.ro.
Art. 7 alin. 231 Informaţiile referitoare la principalele condiţii necesar a fi îndeplinite de solicitanţi, extrase din conţinutul autorizaţiei de construire şi al anexelor aferente, se fac publice în termen de maximum 30 de zile de la data emiterii autorizaţiei şi trebuie să includă în mod obligatoriu următoarele:
a) numărul autorizaţiei de construire şi data emiterii acesteia;
b) titlul/descrierea proiectului;
c) procentul de ocupare a terenului - P.O.T. şi coeficientul de utilizare a terenului - C.U.T.;
d) retragerile construcţiilor de la limitele de proprietate;
e) suprafeţele, construită la sol, construită pe fiecare nivel, construită desfăşurată;
f) regimul de înălţime, numărul de niveluri subterane şi supraterane pentru fiecare construcţie, şi înălţimile construcţiilor, la cornişă şi maximă pentru fiecare construcţie;
g) dacă a fost solicitat/obţinut avizul autorităţii competente în domeniul protejării patrimoniului cultural;
h) dacă a fost solicitat/obţinut avizul autorităţii competente în domeniul protejării mediului;
i) planul de situaţie; şi
j) planuri cu toate faţadele.
Art. 7 (232) Odată cu publicarea informaţiilor prevăzute la alin. (231) lit. a) -h) pe pagina de internet şi/sau prin afişare la sediul autorităţii publice emitente, aceasta va consemna şi publica şi data finalizării operaţiunilor de publicitate a conţinutului autorizaţiei de construire.
Art. 7 alin. 235 Fără a se modifica în niciun fel data ultimei operaţiuni de publicitate, stabilită conform alin. (234), la care conţinutul autorizaţiei de construire se consideră adus la cunoştinţa organismelor sociale interesate, acestea, precum şi restul publicului interesat pot solicita, spre studiu, informaţiile prevăzute la alin. (231), precum şi restul documentelor care au caracter public, potrivit prezentei legi, la sediul autorităţii publice emitente.”
Astfel, vă aducem la cunoștință că planul de situație, precum și toate fațadele aferente autorizațiilor de construire/desființare emise de către Primăria Sectorului 3, se vor pune la dispoziție în format electronic și/sau fizic, în urma unei solicitări înregistrată la registratură sau prin transmiterea pe e-mail la adresa - urbanism@primărie3.ro.