sector 3
Presă

Sectorul 3 – documente online: Zeci de operațiuni, fără drumuri la primărie

03.05.2022
Sectorul 3 – documente online: Zeci de operațiuni, fără drumuri la primărie

Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 3 oferă, în regim online, cetățenilor Sectorului 3 o serie întreagă de servicii potrivit legii.

Fără a mai fi nevoie să facă drumuri inutile până la sediile primăriei, orice cetățean, locuitor al Sectorului 3, care are la îndemână un device electronic și acces la internet poate să solicite, să obțină diverse documente și să își plătească orice taxă locală. Pe site-ul www.ditl3.ro cei interesați pot accesa diferite operațiuni. Iată care sunt acestea:

𝑶𝒑𝒆𝒓𝒂𝒕̦𝒊𝒖𝒏𝒊𝒍𝒆 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒂𝒏𝒆𝒍𝒆 𝒇𝒊𝒛𝒊𝒄𝒆:

Pentru următoarele categorii nu este necesară semnătura electronică:

️Cerere pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală,

️Cerere compensare,

️Cerere restituire,

️Cerere istoric rol,

️Cerere scutire,

️Cerere transfer,

Pentru următoarele categorii este necesară semnătura electronică care se poate obține online gratuit accesând site-ul primărie3.ro secțiunea Servicii Electronice:

 ️Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului pe teren,

️Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri,

️Declaraţia specială de impunere pentru stabilirea impozitului pe clădiri majorat, în cazul persoanelor fizice deţinătoare ale mai multor clădiri,

️Declaraţia pentru scoaterea din evidenţă a mijloacelor de transport,

️Declarație fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport,

️Declarație fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport marfă cu masa totală autorizată de peste 12 tone,

️Declarație fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport pe apă,

️Declaraţie de impunere privind stabilirea taxei pentru utilizarea locurilor publice pentru persoane fizice,

️Declarație fiscală pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă și publicitate,

️Declarație fiscală pentru stabilirea taxei pentru afișaj în scop de reclamă și publicitate

 

𝑶𝒑𝒆𝒓𝒂𝒕̦𝒊𝒖𝒏𝒊𝒍𝒆 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒂𝒏𝒆𝒍𝒆 𝒋𝒖𝒓𝒊𝒅𝒊𝒄𝒆:

Pentru toate aceste operațiuni este necesară semnătura electronică:

️Cerere pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală,

️Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe clădiri,

️Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe teren,

️Declarație fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport,

️Declarație fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea impozitului pe mijloacele pe mijloacele de transport marfa cu masa totala autorizata de peste 12 tone

️Declarație fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport pe apă,

️Declaraţia pentru scoaterea din evidenţă a mijloacelor de transport,

️Declarația pentru scoaterea din evidență a clădirilor aparținând persoanelor juridice,

️Declarația pentru scoaterea din evidență a terenurilor aparținând persoanelor juridice,

️Cerere transfer persoane juridice,

️Cerere scutire persoane juridice,

️Cerere compensare,

️Cerere restituire,

️Declarație fiscală pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă și publicitate,

️Declarație fiscală pentru stabilirea taxei pentru afișaj în scop de reclamă și publicitate,

️Declarație de impunere privind stabilirea taxei pentru utilizarea locurilor publice pentru personane juridice,

️Declarație de încetare a taxei de ocupare a domeniului public sau pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afișaj și reclamă,

️Cerere pentru înregistrare/ vizare a abonamentelor şi a biletelor de intrare la spectacole,

️Declarație de impunere pentru stabilirea impozitului pe spectacole în cazul activităților artistice și distractive de videotecă și discotecă,

️Impozit pe spectacole – Decont,

️Declarație decont taxă hotelieră.

 

Serviciul Presă

presa@primarie3.ro