Primăria Sectorului 3 anunță faptul că dosarele cu documentele în
vederea emiterii atestatelor de administrator de condominii se depun la sediul din
Calea Dudești nr. 191.
Programul de lucru cu publicul este următorul: luni, marți, miercuri şi joi între
orele 8.30-16.30 şi vineri de la ora 8.30-14.00.
Pentru atestare, administratorii de condominii trebuie să completeze o cerere care se obţine de la Serviciul Relații cu Asociațiile de Proprietari din cadrul Primăriei Sectorului 3 (Calea Dudeți nr. 191).
Actele necesare pentru completarea dosarului sunt:
Toate documentele vor fi depuse la registratura Primăriei Sectorului 3 (Calea
Dudești nr. 191); programul de lucru cu publicul: luni, marți, miercuri şi joi între orele
8.30- 16.30 şi vineri de la ora 8.30-14.00.
Informații suplimentare pot fi obținute de pe site-ul www.primarie3.ro, secțiunea „Relații cu Asociațiile de Proprietari”.
Serviciul Presă
presa@primarie3.ro