De la începutul acestui an, un număr de 292 de cetăţeni au adresat Primăriei Sectorului 3 cereri în baza Legii 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public.
Autoritatea locală a rezolvat 240 de solicitări şi a redirecționat 20 de cereri, care ţineau de activitatea altor instituţii. Alte 32 de solicitări sunt în curs de rezolvare.
S-a realizat şi un clasament al domeniilor de interes public. Oamenii sunt interesaţi de aspecte privind activitatea serviciilor oferite de Primăria Sectorului 3 (acte necesare documentație urbanism, investiții școli, obținere locuri de parcare etc.), în acest sens existând 251 de cereri.
În al doilea rând, pe scara ierarhică a interesului public se află întrebările cu privire la atribuțiile instituției, cu 24 de chestionări, urmate de utilizarea banilor publici – 17.
Dintre cele 292 de solicitări primite, 52 au fost în scris şi 240 online. În prima categorie sunt incluse solicitările adresate atât la sediul Primăriei Sectorului 3, cât și cele trimise prin poștă.
Statistica arată că au existat 231 de solicitări din partea persoanelor fizice, 61 de la persoane juridice şi 62 din partea presei.
Reamintim că Primăria Sectorului 3 este într-un proces continuu de optimizare a comunicării cu cetățenii, punând la dispoziția acestora o serie de servicii electronice ce se pot accesa din site-ul www.primarie3.ro, secțiunea „Informații utile – Acte necesare și servicii electronice”.
Serviciul Presă