Începând de luni, 9 octombrie, persoanele fizice din Sectorul 3 care s-au înscris în prealabil pe site-ul Administrației Fondului de Mediu (AFM) pentru programul „Rabla local” se pot adresa exclusiv online Primăriei Sectorului 3, accesând site-ul www.primarie3.ro, secțiunea „Rabla local”.
Primăria Sectorului 3 îi informează pe cetățeni că doar după semnarea contractului de finanțare, persoana fizică va putea casa și radia din circulație și din evidența fiscală autovehiculul uzat, benefiicind astfel de stimulentul pentru casare de 3000 de lei.
Beneficiarul stimulentului se angajează conform ghidului de finanțare că nu va achiziționa un autoturism cu norma de poluare Euro 5 și/sau inferioară în termen de trei ani de la primirea acestuia.
Precizăm că depunerea dosarelor/completarea acestora se va face online, cu respectarea următorilor pași:
PASUL 1
Cererea și documentele aferente vor fi încărcate pe site-ul www.primarie3.ro, la secțiunea „Rabla local”.
Cum trebuie să arate actele
Ce acte trebuie să depui
PASUL 2
După ce reprezentanții Primăriei Sectorului 3 aprobă dosarul, veți fi contactat de către aceștia pentru a vă prezenta în termen de cinci zile lucrătoare la sediul din șos. Mihai Bravu nr. 428, pentru a încheia contractul de finanțare cu instituția.
Important!
Fără contract de finanțare semnat, nu puteți merge către un centru autorizat de casare.
PASUL 3
După semnarea contractului de finanțare cu Primăria Sectorului 3, veți transmite în termen de maximum 30 de zile o serie de documente pe site-ul Primăriei, la secțiunea „Rabla Local – Depunere documente casare”:
PASUL 4
Stimulentul de casare de 3.000 de lei va fi virat în cont în termen de 30 zile de la depunerea adeverinței de dezmembrare, a certificatului de radiere şi a dovezii scoaterii din evidenţa fiscală.
Informații privind condițiile de eligibilitate pe care trebuie să le îndeplinească proprietarii, respectiv mașinile pot fi consultate pe site-ul www.primarie3.ro, secțiunea „Rabla local”.
Stimulentul acordat beneficiarului pentru casarea și radierea unui autovehicul uzat este de 3.000 de lei, din care 600 de lei sunt din fonduri proprii ale Primăriei Sectorului 3 și 2.400 de lei din finanțarea alocată de AFM.
Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Primăriei Sectorului 3 din șos. Mihai Bravu nr. 428.
Serviciul Presă