Primăria Sectorului 3 prin Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copiului Sector 3 anunță faptul că cererile tip și documentele necesare pentru încadrarea în grad de handicap, se pot transmite online.
Astfel, începând cu 1 februarie 2020, persoanele interesate să depună documente în scopul evaluării/reevaluării situației medico-sociale în vederea încadrării în grad de handicap, pot transmite documente și în format electronic, la următoarele adrese de email:
sec_copii_3@dgaspc3.ro, pentru copiii cu dizabilități,
informațiile și actele necesare pentru încadrarea în grad de handicap copil se pot obține accesând https://dgaspc3.ro/directii-si-servicii/directia-pentru-protectia-drepturilor-copilului/servicii-pentru-copilul-cu-dizabilitati/
sec_adulti_3@dgaspc3.ro, pentru adulți cu dizabilități,
informațiile și actele necesare pentru încadrarea în grad de handicap adult se pot obține accesând https://dgaspc3.ro/directii-si-servicii/directia-protectie-sociala/serviciul-de-evaluare-complexa-a-persoanelor-adulte-cu-handicap/
În termen de cinci zile lucrătoare, solicitantul va fi informat, prin intermediul adresei de e-mail, cu privire la data la care a fost stabilită prezența acestuia la sediul instituției, sau în funcție de caz, solicitarea depunerii unor documente suplimentare față de cele anterior transmise.
Persoanele interesate pot accesa linkul https://dgaspc3.ro/, și astfel, pot vizualiza secțiunea „Persoane cu dizabilități”, în care se regăsesc adresele de e-mail și scurtăturile care duc către informațiile necesare.
La data programată pentru evaluare/reevaluare, documentele transmise în format electronic și/sau cele solicitate suplimentar vor fi prezentate fizic, pe suport de hârtie, în original/copii, așa cum sunt precizate în lista cu actele necesare pentru evaluare/reevaluare.
Serviciul Presă
021.318.03.35
presa@primarie