Primăria Sectorului 3 dorește să anunțe asociațiile de proprietari care doresc reabilitarea termică a blocului că este momentul să depună documentația pentru un program de finanțare ce face parte din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Cine poate aplica pentru noul program de reabilitare termică din cadrul PNRR?
Orice asociație de proprietari care nu a beneficiat deja de lucrări de reabilitare termică.
Se poate înscrie și o asociație care a depus deja dosarul pentru programul local de reabilitare termică?
Înscrierea pe un alt program de reabilitare nu exclude posibilitatea de a depune cerere și pentru înscrierea în noul program de reabilitare termică din cadrul PNRR.
Dacă o asociație de proprietari dorește să se înscrie în acest nou program de reabilitare termică din cadrul PNRR, contează faptul că se află deja înscrisă pe lista blocurilor incluse în programul local de reabilitare termică?
Contează pentru că alcătuirea dosarului necesar finanțării este mai ușoară dar nu este o condiție pentru a aplica pe noul program de reabilitare din cadrul PNNR. Pentru a beneficia de finanțare în noul program de reabilitare termică din cadrul PNRR trebuie să depuneți doar documentele solicitate până la data de 1 martie 2022.
Cât trebuie să plătească asociațiile de proprietari
Programul de finanțare presupune 0 lei cofinanțare din partea cetățenilor sau a asociației de proprietari.
Care este termenul maxim de depunere a cererilor
Este foarte important de știut că, până la data de 1 martie 2022 inclusiv, asociațiile care doresc realizarea acestor lucrări trebuie să depună documentele necesare, acesta fiind termenul limită maxim admis.
Ce asociații vor primi finanțare
Un alt aspect important este acela că principiul după care vor fi onorate cererile asociațiilor de proprietari va fi acela al primului venit, primul servit.
Cum se numește proiectul
Titlul proiectului este PNRR/2022/C5/1/A.3.1/1, PNRR/2022/C5/1/A.3.2/1, Componenta C5 – Valul Renovării, Axa 1 - Schema de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri rezidențiale multifamiliale, Operațiunea A.3: Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor rezidențiale multifamiliale în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Care sunt documentele necesare
Documentele solicitate sunt: Hotararea Adunarii Generale a Asociatiei de Proprietari (HAGAP) de intrare in programul mai sus mentionat si Tabelul C – tabel cu semnaturi, care sa contina:
De asemenea, în vederea actualizării evidențelor privind asociațiile de proprietari de pe raza Sectorului 3, vă informăm că, în conformitate cu prevederile art.105 și ale art.62 din Legea nr.196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, aveți obligația de a informa Serviciul Relații cu Asociațiile de Proprietari din cadrul Primăriei Sectorului 3, cu privire la datele de contact actualizate privind reprezentanții asociației de proprietari.
Vă informăm că transmiterea acestor date vă facilitează accesul la programul de finanțare ce face parte din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) privind reabilitarea termică.
Informațiile necesare actualizării sunt:
- datele privind președintele, membrii comitetului executiv, cenzorul/comisia de cenzori și administratorul asociației (completate în tabelul de mai jos);
- codul de identificare fiscală al asociației de proprietari;
- ultimul proces verbal al adunării generale în care au fost aleși reprezentanții asociației;
- contractul de mandat al președintelui în funcție;
- adresa de e-mail prin care se poate comunica cu asociația de proprietari.
Vă rugăm ca informațiile solicitate și incluse în tabelul atașat să fie depuse în format electronic la adresa de e-mail proprietari@primarie3.ro.
De asemenea, la acest link pot fi accesate ghidurile: Ghiduri PNRR
Cu stimă,
Echipa Primariei Sectorului 3