Acte necesare:
- Cerere
- Aviz de traseu
- Autorizația de construire/administrator drum
- Contract de refacere a pavajelor conform prevederilor legale
- Avizul de mediu Primaria Municipiului București
- Comunicarea privind începerea execuţiei lucrărilor - înregistrată la Primăria Sectorului 3
Alte documente după caz:
- Carte de identitate
- CI Reprezentant
- Cod de Identificare Fiscală
- Împuternicire
Date de contact
Relaţiile cu publicul sunt asigurate în cadrul Serviciului Consiliere şi Îndrumare:
- Adresă: Calea Dudeşti nr. 191, parter
- Tel.: 021.318.03.24
- Program de lucru: luni, marţi, miercuri, vineri: 8.30 – 16.30; joi: 8.30 – 18.30
Analizarea şi înregistrarea documentaţiei pentru eliberarea Acordului pentru ocuparea temporara a domeniului public se face in cadrul Serviciului Consiliere şi Îndrumare:
- Program de lucru: luni, marţi, miercuri, joi: 8.30-16.30; vineri: 8.30-14.00