Informații utile:
Avizul de amplasament se emite pentru amplasarea de tonete, pupitre acoperite sau închise etc pe domeniul public/privat pentru activitati sezoniere, care sunt amplasate direct pe sol, fără fundaţii / platforme şi care nu determină congestionarea sau blocarea traficului pietonal pe trotuar, fără racorduri şi/sau branşamente la utilităţi urbane, cu excepţia energiei electrice, pentru o perioadă de maxim 1 an.Acte necesare:
- Copie certificat de înregistrare eliberat de ONRC ;
- Copie CI/BI asociat sau administrator ;
- Taxă aviz de urbanism (se plătește la eliberarea avizului);
- Plan de amplasament 1:500 și 1 :2000 actualizat, emis de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară București ;
- Plan de situație 1 :200 cotat față de vecinatățile fixe, retrageri față de aliniamentul stradal/construcții existente și bilanț teritorial menționat pe plan (suprafața ocupată la sol, dimensiunile, lungime x lățime) ;
- Contract de închiriere (unde este cazul) ;
- Memoriu tehnic (după caz) ;
- Grafică foto (existent și propus);
- Aviz anterior (dacă există) ;
- Contract de salubritate pentru locația / punct de lucru din Sectorul 3 ;
- Autorizație de funcționare a spațiului comercial existent (după caz, ex. terase).
Taxe:
Taxa pentru eliberarea avizului este de 1111 lei. Se poate achita la casieria Primăriei Sectorului 3 sau în contul:RO48TREZ70321160203XXXXX – Cod fiscal 4420465
FORMULARE ONLINE
Solicită online