Acte necesare întocmirii unui dosar pentru locuinţele care se repartizează în baza Legii nr. 114/1996
Categoria:
- Cărţile de identitate ale soţului, soţiei şi ale copiilor cu vârsta peste 14 ani, în original şi copie;
- Copii ale certificatelor de naştere pentru copiii care au vârsta până la 14 ani;
- Copie a certificatului de căsătorie şi/sau a hotărârii judecătoreşti de divorţ şi partaj (dacă este cazul);
- Copii ale diplomelor de studii ale ultimei şcoli absolvite pentru soț și soție;
- Copii ale actelor medicale (certificat de încadrare în grad de handicap valabil, certificat medical conform O.G. 40/1999) sau decizia medicală pentru pensia de invaliditate (dacă este cazul) pentru solicitant, soţ/soţie şi copii;
- Copii ale documentelor din care să rezulte că sunteţi beneficiar al Legii nr. 341/2004 sau al Legii nr. 118/1990;
- Copie după actul casei (caselor) care constituie domiciliul în cărţile de identitate ;
- Copii ale documentelor din care să rezulte că imobilul este restituit proprietarului (hotărâre judecătorească, dispoziţia Primarului General al Municipiului Bucureşti, proces verbal de punere în posesie sau adresă de la Administraţia Fondului Imobiliar de punere în posesie);
- Copii ale documentelor din care să rezulte că sunteţi (sau urmează) să fiţi evacuat(ă) de proprietarul căruia i s-a retrocedat imobilul în baza Legilor 112/1995 sau 10/2001;
- Copie după contractul de închiriere valabil încheiat cu proprietarul imobilului – (dacă este cazul).