Important!
Pentru a utiliza Serviciile Electronice este necesar crearea unui cont pe site și deținerea unei semnături electronice .
Semnatura electronică poate fi proprie sau cea pusă la dispoziție gratuit de către Primaria Sectorului 3.
Primaria Sectorului 3 vă pune la dispoziție o semnătură electronică cu titlul gratuit, o singură dată pentru o perioadă determinată de trei luni,
aceasta trebuie activată și utilizată în maximum șapte zile de la identificarea video.
Pentru identifcare video/verificare cont este necesar să se parcurgă următorii pași:
- apăsați pe numele de utilizator situat în dreapta sus;
- contul meu;
- spațiul personal;
- identificare video.
Obținerea semnăturii electronice/verificare cont se realizează în timpul programului de lucru al partenerilor noștrii tehnologici 9:00-18:00, cu excepția sărbătorilor legale.
Persoane Juridice
Conform Hotărârii nr. 284/2025 din 20 martie 2025 a Guvernului României, aveți obligativitatea obținerii unui nou acord/autorizație/aviz de funcționare în termen de 18 luni începand cu data de 25.03.2025, conform CAEN Rev. 3.
Vă rugăm să aveți în vedere actualizarea numărului de la Registrul Comerțului (J).