Tutorial - Creare cont
Important!
Pentru a utiliza Serviciile Electronice este necesar crearea unui cont pe site și deținerea unei semnături electronice doar pentru obținerea următoarelor documente:
- Prelungire certificate de urbanism
- Autorizație de construire
- Autorizație de construire publicitate
- Prelungire autorizație de construire/desființare
- Adeverință lucrări executate fără autorizație de construire
- Completare documentații
- Duplicat documente
Obținerea următoarelor documente nu necesită semnătură electronică:
- Emiterea autorizatiei de functionare comerciala alimentaţie publică – cod CAEN 5630, 5610 (BAR/RESTAURANT )
- Prelungirea Autorizatiei de functionare comerciala-alimentatie publica cod caen 5630,5610 (BAR/RESTAURANT)
- Emiterea acordului de funcţionare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare/nealimentare/servicii de piaţă
- Emitere / prelungire acord de funcţionare comercială pentru activitate comercială (pieţe / bazare)
- Emiterea avizului de funcţionare comercială terase sezoniere – amenajate în centrul istoric (cod CAEN 5630, 5610)
- Emitere / prelungire aviz de funcţionare pentru activitate comercială – difuzare presă pe domeniul public
- Emiterea/prelungirea avizului de funcţionare comercială flori naturale pe domeniul public.
- Emiterea/Prelungirea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială la tarabă/spatiu în pieţe/bazare
- Prelungire a acordului de funcţionare pentru activitatea comercială – spălătorii / vulcanizări / service auto / comerţ cu piese auto
- Cerere pentru emiterea/ prelungirea avizului de funcţionare pe domeniul public (amplasament stradal) (altele decât difuzarea presei şi comercializarea florilor naturale)
- Acord de functionare spalatorii, vulcanizare, service auto, comert cu piese auto
- Cerere de prelungire a acordului de functionare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare /nealimentare/ servicii de piaţă
- Cerere pentru emiterea avizului de functionare pentru terase sezoniere
- Cerere pentru emitere aviz de functionare (temporar) privind comercializarea obiectelor specifice sarbatorilor de iarna/ primavara
- Cerere adeverinta de atestare a edificarii pentru lucrari fara autorizare de constructie
- Cerere certificat de atestare a edificarii constructiei pentru lucrari cu autorizare de constructie si P.V. receptie
- Cerere regularizare taxa autorizatie de constructie in vederea receptie la terminarea lucrarilor
- Certificat de urbanism
- Certificat de urbanism publicitate
- Comunicare începere execuție lucrări
- Participare la recepția la terminarea lucrărilor
- Îndreptare eroare materială
- Aviz/Acord Primar
- Aviz ocupare domeniu public sau privat
- Aviz amplasare publicitate temporară
- Stații de încărcare
- Asistare persoane vârstnice la încheiere contracte
- Adrese răspunsuri solicitări - negații avize de traseu
- Acord de ocupare domeniu public
- Proces verbal predare primire amplasament
- Proces verbal recepție finală
- Proces verbal receptie terminare lucrari domeniu public
- Aviz de traseu
- Proces verbal receptie la terminarea lucrarilor
- Solicitare autorizație administrator drum
- Proces verbal receptie finala a interventiilor pe domeniul public
- Proces verbal receptie finala avarii
- Adeverință cum că nu deține teren agricol
- Despăgubiri bănești pentru veteranii de război și moștenitorii acestora
- For Ukrainian Refugees
- Înscriere în audiență la primarul Sectorului 3
- Deschidere procedură succesorală
- Munca in germania - certificat munca sezoniera
- Munca in germania - declaratie intretinere
- Taxe si impozite Portal Online
- Transmitere documente - somație
- Transmitere documente - Înștiințare
- Rabla Local - Înscriere în program - proprietar unic
- Rabla Local - Înscriere în program - coproprietari
- Rabla Local - Transmitere documente
- Cerere contractare locațiune masă închisă
- Cerere contractare locațiune suprafață platou
- Cerere prelungire contract locațiune masă închisă
- Cerere prelungire contract locațiune suprafață platou
- Cerere prelungire durată acord folosință spațiu commercial
- Emitere atestat administrator de condominii
- REÎNNOIRE atestat administrator de condominii
- Formular inscriere funcție publică
- Formular inscriere funcție contractuală
- Consumă inteligent, utilizează energie verde - panouri
- Program multi anual risc seismic RSII
- Programul local multianual crestere performanță energetică blocuri - RSIII
- Cerere pentru îndreptarea omisiunilor, a înscrierilor greşite şi a oricăror erori din Registrul electoral
- Întâmpinare pentru îndreptarea omisiunilor, a înscrierilor greşite şi a oricăror erori din Registrul electoral
- Cerere pentru exercitarea de către alegătorii cu domiciliul sau reşedinţa în ţară a dreptului de acces la datele din registrul electoral
- Cerere pentru exercitarea de către alegătorii cu domiciliul sau reşedinţa în străinătate a dreptului de acces la datele din registrul electoral
- Cerere de radiere din listele electorale permanente a unui alegător decedat
- Sesizare pentru radierea din listele electorale permanente unui alegător decedat
- Cerere de reînregistrare în registrul electoral a alegătorului căruia i-a expirat interdicţia privind exercitarea dreptului de a alege
- Contract de prestare a serviciului de salubrizare
- Petiții
Primaria Sectorului 3 vă pune la dispoziție o semnătură electronică cu titlul gratuit, o singură dată pentru o perioadă determinată de trei luni, aceasta trebuie activată și utilizată în maximum șapte zile de la identificarea video.
Pentru identifcare video/verificare cont este necesar să se parcurgă următorii pași:
- apăsați pe numele de utilizator situat în dreapta sus;
- contul meu;
- spațiul personal;
- identificare video.
Tutorial - Identificare video
Solicitările pot fi semnate olograf și încărcate în portalul electronicîn format pdf.
La utilizarea portalului de Servicii electronice, vă rugăm să aveți în vedere că, în momentul în care depuneți documentele, veți primi automat un număr de înregistrare intermediar, sub forma „#...din data ...”.
Numărul de înregistrare FINAL pentru dosarul dumneavoastră se va emite după ce compartimentul de specialitate din cadrul Primăriei Sectorului 3 va analiza documentația depusă și își va da acceptul pentru conținutul acesteia.
Ulterior, stadiul lucrării va putea fi urmărit, până la soluționare, în baza numărului de înregistrare final care v-a fost comunicat.
Obținerea semnăturii electronice/verificare cont se realizează în timpul programului de lucru al partenerilor noștrii tehnologici 9:00-18:00, cu excepția sărbătorilor legale.
Important! Documentele încărcate trebuie să fie în format PDF
pentru a putea fi semnate electronic.
Unele documente obținute online au un sigiliu electronic aplicat de autoritatea emitentă. Pentru aceste documente, sigiliul trebuie eliminat, iar apoi documentele trebuie semnate electronic de către dumneavoastră.
Persoane Juridice
Conform Hotărârii nr. 284/2025 din 20 martie 2025 a Guvernului României, aveți obligativitatea obținerii unui nou acord/autorizație/aviz de funcționare în termen de 18 luni începand cu data de 25.03.2025, conform CAEN Rev. 3.
Vă rugăm să aveți în vedere actualizarea numărului de la Registrul Comerțului (J).